11 lutego 2008

Koniec ferii zimowych.


11 LUTEGO - PONIEDZIAŁEK

  Pierwszy dzień szkoły po feriach zimowych. Myśl o szkole dosłownie doprowadza mnie do szału! Dzisiaj jednak było fajnie, bo była plastyka. Dostaliśmy temat: "Ferie Zimowe" i mieliśmy coś namalować.

  Namalowałem dwa "słodkie" małpiszony - siostrę i kuzyna.


  Mniej więcej jak powyżej, tylko większe... Wyszło mi bardzo ładnie i miałem wielką satysfakcję! Było fajnie, tylko lekcja była ZA KRÓTKA!

  Hmm... za dwa dni są walentynki... Muszę dać mamie jakiś prezent... Papierowe serce to już chyba nie na poziom drugiej klasy, ale może kupię jej czekoladki za swoje pieniądze.

1 komentarz:

  1. No tak...
    Ja mojej do 3 klasy dawałam serca, ale cóż xD
    (Potem była era laurek xD)

    OdpowiedzUsuń

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem