17 kwietnia 2013

Szkolna, między wymiarowa Ninja atakuje! Odliczamy - 3, 2, 1...

 Dzisiejszy wpis zacznę dość... dziwnym tematem. Chodzi o panią Hedwigę - Szkolną, Między wymiarową Ninję, podróżująca w czasie i przestrzeni, stojącą na straży porządku w szatniach.

 Dziś, jak każdego ranka, wparowała z impetem do szatni, i oznajmiła:



 Na pierwszą lekcję poszliśmy jak baranki na rzeź, ponieważ miało nastąpić rozdanie sprawdzianów z "Pana Tadeusza". O dziwo dostałem 5. Co prawda liczyłem na 3, ale nie przeszkadza mi 5.

 Podczas lekcji biologii miałem niezmiernego pecha... akurat przerabiamy narządy rozrodcze, i zostałem wybrany do odpowiedzi ustnej ;__; Dostałem -4... To chyba nie najgorzej...

 Reszta dnia w szkole bardzo się ciągnęła... No, może poza lekcją WFu. Dwaj idioci z mojej klasy dostali... lekko mówiąc "głupawki". Skończyło się to na tym, że przed WFem wyrwali klamkę z drzwi łączących szatnię z toaletą. Przez to jakiś koleś utknął w kiblu.

 Po szkole pojechałem kupić różne duperele na sztukę... Wracam do domu i przeżywam szok. Odpalam YouTube i widzę, że mam ostrzeżenie dotyczące praw autorskich... ;-; pójdę siedzieć . . . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem