11 kwietnia 2013

Idzie wiosna..? Czyżby?

  O, rajuśku! - chyba w końcu idzie wiosna! Najwyższy czas... <3 Co prawda poranki nadal są zimne, ale może to z powodu wszechogarniającego chłodu na matematyce..?

  Dowiedziałem się, że jeżeli trójkąt jest prostokątny, to suma kwadratów przyprostokątnych jest równa kwadratowi przeciwprostokątnej. A do czego mi się to przyda w życiu? Nikt nie wie...

  Miałem dzisiaj WOS. Zobaczcie, jakie zło: Całą noc uczę się na sprawdzian, i piszę prasówkę, a na następny dzień nie ma nauczycielki od WOSu. Niestety wycwaniła się - dała bibliotekarce sprawdzian, i kazała jej sprawdzać, czy nie ściągamy...


  Tak sprawdzała, że nie można było patrzyć w okno... ach, ci gorliwi nauczyciele.


  Język polski - zawsze kojarzy mi się z czymś złym. Ale dziś... tym ty rym tym... Dostałem 5 z dyktanda ♥.♥ 
//To dowód na to, że lizustwo to najlepszy sposób na oceny... 

  Na którejś przerwie w końcu otworzyli drzwi szkoły - można w końcu wychodzić na zewnątrz na przerwach. Niestety - resztki śniegu sprawiły, że to nie był do końca dobry pomysł...


   Oznacza to także, że zaraz zaczną się WFy na zewnątrz. Kocham to: 32 stopnie, brak picia, alergia na pyłki traw... A Wuefista leży pod drzewkiem na trawce. 

  Pod koniec lekcji - na religii oglądaliśmy film - 20% filmu to fabuła, a 80% to sceny strzelania. Zło...

1 komentarz:

  1. film na religii ze scenami "agresywnymi" jak to ujmuje moja katechetkao_O. Nie mam pytań

    OdpowiedzUsuń

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem