4 kwietnia 2013

Wyrażenia algebraiczne... Wzory skróconego mnożenia.

 Dzisiejszy wieczór spędziłem na rozwiązywaniu pewnego zadania z matematyki. Szczerze mówiąc, gdyby takie zadanie pojawiłoby się na sprawdzianie - zginąłbym. Poprosiłem więc mamę, żeby mi pomogła, ale dla niej też okazało się czarną magią...


 Po wielu próbach liczenia, gdy mieliśmy już ponad 20 różnych rozwiązań, mama poddała się... zadzwoniła do koleżanki, która jest matematyczką... Ona podała nam wynik zanim skończyliśmy jej dyktować treść zadania... -,- Nie rozumiem niektórych ludzi.

 Juto jeszcze czeka mnie sprawdzian z chemii... właściwie, to nie jestem do końca pewien, czy na 100% się odbędzie, ale pani od chemii zwana Yeti [patrz: nogi] bywa nieprzewidywalna...

 Boje się tej matmy... ciekawe czy znów zaproszą na lekcje jakiegoś psychologa... 

 Hmm... co do sprawdzianu - w zasadzie nie trzeba się uczyć... łatwiej byłoby wziąć trochę pieniędzy do szkoły i kupić Angie ciastko. Może by pamiętała o tym, że dałem jej ciastko, gdy prosiłbym ją o pomoc na sprawdzianie..?
 //Tyle tylko, że to ona pracuje w sklepiku szkolnym... problem :C

1 komentarz:

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem