27 kwietnia 2013

Odkurzanie to zło. Zostanę gościem od rachunków...

 Dziś miałem wspaniały sen sen. Ale później wszedł do pokoju tata i mnie obudził... Nie zrobił tego bezpośrednio, tylko wszedł do mojego pokoju i zaczął hałaso... ekhm. "Naprawiać" mój zepsuty fotel...


 Jakoś przed godziną 12:00 wpadłem, do kuchni, żeby zjeść ŚniadaniObiad. Niestety - na powitanie zostałem WYRZUCONY z domu, pod przymusem pracy dla ojca...


 Na początek rodzice dali mi odkurzacz, mimo że WIEDZĄ, że nienawidzę odkurzać... Spytałem ojca; "Co muszę zrobić?" Kazał mi poodkurzać 2 auta - nasze i dziadka. 

 W sumie wziąłem się za to, ale moja praca trwała ponad godzinę... Nie myślcie sobie, że tak dokładnie poodkurzałem auta... po prostu stwierdziłem, że im więcej czasu spędzę w aucie, tym mniej czasu spędzę na innych DURNYCH zajęciach...


  Po odkurzeniu obydwu samochodów otrzymałem polecenie "Umyj auta". Dostałem myjkę ciśnieniową, wiadro i gąbkę. Po jakimś czasie przyszła moja siostra, i stwierdziła, że ona RÓWNIEŻ musi myć auto... 

 Spędziliśmy na tym dość duży kawał czasu... Ojciec obiecał, że da mi pojeździć autem, gdy wymienimy opony. Niestety - on jest tak kompetentny, że gdyby został kostuchą, to ludzie byliby nieśmiertelni...



Kiedy zrobiliśmy wszystko - ja i siostra opracowaliśmy optymalny rachunek za usługi, po czym wręczyliśmy go ojcu.


 W ramach zapłaty postanowił zabrać nas do KFC. O ile zapłatą był pobyt w restauracji, w której musieliśmy SAMI sobie zapłacić... 

 Przy okazji obczailiśmy fajne tablety... zastanawiam się poważnie nad kupnem, chociaż nadal nie jestem pewny... Jest jeden dość fajny, za 800 zł. 16 GB pamięci, android, 1,6 Hz, wbudowane WiFi Aww... od jutro odkładam pieniądze...

2 komentarze:

  1. Anonim Maniek czyli ja pisze (ah te moje wstawki przed komentarzem) Jak ci nie bedzie działał w wc no to trudno nie pofapiesz :3

    OdpowiedzUsuń
  2. شركة غسيل خزانات بمكة شركة غسيل خزانات بمكة
    شركة غسيل خزانات بجدة شركة غسيل خزانات بجدة
    شركة غسيل خزانات بالدمام شركة غسيل خزانات بالدمام
    شركة غسيل خزانات بالمدينة المنورة شركة غسيل خزانات بالمدينة المنورة

    OdpowiedzUsuń

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem