24 maja 2013

Nudny (bardziej niż zazwyczaj) czwartek

CZWARTEK

  Czy moje życie musi być ostatnio tak nudne..? Totalnie NIC się nie dzieje... Jedyne co pamiętam z tego NUDNEGO dnia to dwie rzeczy...

  Pierwsze, to oglądanie filmu na języku polskim. Polonistka kazała mi przygotować sprzęt (projektor i komputer), ale wydaje mi się, że był to lekki niewypał...


  Resztę dnia się nudziłem... No, może do 17:00, bo stwierdziłem, że pójdę na rower (Co prawda akurat uczyłem się na poprawę z chemii, ale cóż...).  Gdy byłem jakieś 6 km od domu - złapał mnie deszcz, rozładował mi się odtwarzacz mp3, a na dodatek nie wiedziałem gdzie jestem.... Dzień uważam za NIEUDANY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem