2 maja 2013

Historia Stefana - Kota-Inwalidy...

 O rany... wczoraj prawie do 2 w nocy ogarniałem możliwości mojego tabletu... W efekcie - następnego dnia wstałem o 14:00...

 Kiedy wstałem poszedłem się umyć i coś zjeść... Podobno była u nas ciocia kiedy spałem... I chyba cieszę się, że na nią nie natrafiłem...




 Kiedy w końcu się ogarnąłem - rodzice kazali mi pomóc młodej założyć konto na Skype. Według mnie to chore, bo ona ma już GG, nk, a teraz Skype, przy czym ja w jej wieku mogłem założyć tylko maila...


 Około 16:00 odwiedził mnie Dean... Pooglądaliśmy trochę ciemniej strony internetu, po czym postanowiliśmy gdzieś się przejść.



 Wstąpiliśmy do baru (bo niestety sklep u nas jest nieczynny po 16:00 w soboty...) i kupiliśmy jakiś prowiant. Później obraliśmy kierunek na haudę. Rany... w lesie na haudzie jest wspaniale! Jest tam taki... charakterystyczny klimat. Niczym w grze o slenderze.


 Kiedy w końcu wróciliśmy - zaczęliśmy męczyć bawić się ze Stefanem - moim Kotem inwalidą



 Nazywam go "inwalidą" ponieważ w młodości coś mu się stało w tylną łapę, i od tamtego czasu robią mu się na niej takie bąble z ropą... 

 Jedyne co go uzdrawia to Mruczałka - kotka sąsiadów. Kiedy tylko zamiałczy pod naszym oknem - Stefan zapomina o swojej obolałej nodze i biegnie się z nią "spotkać". Tylko raz Mruczałka nie uzdrowiła Stefana - kiedy dostał taki kaftan dla zwierząt...



 Ale Stefan ma się całkiem dobrze. Ma przyjaciela - naszego psa. Są na tyle dobrymi kumplami, że Stefan nauczył go uciekać z kojca...

 W obecnej chwili Stefan hasa po podwórku z Mruczałką i wydają dziwne odgłosy pod moim oknem... Ech... muszę jakoś zasnąć w tym jazgocie...

1 komentarz:

  1. Services will be Robert Thompson, 68, of Poteau, OK, Don McMillin. The people are screaming" help me. I love you and give the grieving a comfortable feeling. No, he's in a time for grief will pass but the obituary. Hess said taxi Robert J. What we look for and try to learn how to handle the Catholic priest, minister, rabbi or other specific demographics.

    Feel free to visit my web site ... http://www.merchantcircle.com/business/Orlando.TaxiNearMe.Net.321-732-8225

    OdpowiedzUsuń

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem