20 maja 2013

Stracona Niedziela. Nie jeździjcie z rodzicami na wycieczki...

 Miałem opublikować ten wpis trochę wcześniej, ale niestety moi rodzice chyba stwierdzili, że skoro jest niedziela, to nie powinienem mieć czasu wolnego... Około południa stwierdzili:


 Kurczę... Międzybrodzie to NAJNUDNIEJSZE miejsce na świecie. A skoro mieliśmy tam jechać, to wziąłem tablet, aby pisać na bieżąco co się dzieje, ale po pierwsze: nic się nie działo! Po drugie: tam nie ma nawet WiFi...


 Właściwie, to robiłem tam głównie cztery rzeczy: spałem, jadłem lody, jadłem frytki i... okej... jednak robiłem tam trzy rzeczy...

 Na szczęście po powrocie do domu było ciekawiej. Skoczyliśmy do kościoła, po czym ja i Młoda stwierdziliśmy, że pójdziemy z psem na spacer. Niestety nasz pies nie jest nauczony chodzenia na smyczy.


 Szczerze mówiąc - bardziej się ubawiłem ciągnąc psa, niż w tym całym Międzybrodziu... Ech... typowa niedziela zaplanowana przez rodziców...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem