28 stycznia 2014

Buka mnie zaatakowała...

To nie jest żart! Zapewne każdy z was zna Bukę z Muminków. To ta taka fioletowa góra, co wszystko zamraża. Dzisiaj mnie dopadła! Było tak:

Leżę sobie w nocy w łóżku, i nagle widzę, że za oknem pada śnieg. Nic dziwnego. Nagle zrobiło mi się zimno, i tak się okropnie poczułem, że musiałem zostać dzisiaj w domu...
Okej, jestem chory, wszystko spoko, a jak już zasnąłem;
Śniło mi się, że rodzice, dziadkowie i wszyscy pojechali z domu, a ja zostałem sam. Potem zrobiło się zimno, a ja wyszedłem na pole, i widziałem, że w stronę mojego domu idzie buka...



Toteż wszedłem do domu, zakręciłem grzejniki, zasłoniłem okna i położyłem się w łóżku. :C a potem się obudziłem.
Do tego śniło mi się ta okropna muzyka...

TA muzyka...

Tak, wiem... jestem chory.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem