14 stycznia 2014

What does the fox say , karny za hiva :(

Cześć! Tu Aga , robię mu włama na bloga ;>
No to może powiem wam co Kuba robi , nie umiem rysować , no ale...



 7.30 - Kuba śpi na ławce. Kończy edukację na gimnazjum , zostaje baletnicą ninja.   Mała retrospekcja :

 Bla bla. . No. Koło godziny 10 Kuba stracił wiarę w ludzi ponieważ dostał 2 na półrocze z chemii . On jeszcze nie wie ale idzie jutro o 7 rano poprawiać :3 Finał dnia był o godzinie 11. Kuba podszedł do Uli i zapytał co mu zrobi... Co powiedziała?  Loda .. : D Brecha , hyhyhy :3 Przed chwilą weszła mstr. Foks ^^ Wzięłam jej lisa i się nim bawię . Kuba popada w rozpacz , ponieważ nie ma materiałów na zajęcia artystyczne.  Smuteczek :33 Idę na obiad , mam nadzieję że się nie kapnie :) POZDRAWIAM ♡

***

Okej Ago... włam ci się udał... jesteś naprawdę złą kobietą... wiecie co ona zrobiła jak wróciła z tego obiadu?!


 Ja się nie przyznaje...
~~~
Z życia wzięte:

 Zdarzyło się wam kiedyś, że męska toaleta była cała usmarowana... lekko ujmując... stolcem?




 Oto typowy dzień w moim GIM. Dziś ilość stolca na ścianach, podłodze etc. była szczególnie duża, ale czegóż się spodziewać po mojej klasie...

 Hmm... odkryłem ostatnio chłopaka, który złamał prawo fizyki... 
1. Jest ode mnie o głowę niższy
2. Mam okulary
3. Stał 1 metr ode mnie
4. Powiedział jedno słowo
Pomimo tych czterech punktów - podczas rozmowy napluł mi do oka ;~;


 To było ni mniej, ni więcej dziwne. Byłem raczej pełny podziwu, niż gniewu dla tej "trafności".

 Tak poza tym... byłem z rodzicami u okulisty... boshe... już widzę siebie za tydzień:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem