3 maja 2014

Mój przepis na szczęście

 Mój przepis na szczęście, czyli jak w nie całe 10 minut przyrządzić coś dobrego.


 Jest to bardzo prosty przepis, na tyle, że nie jestem pewien, czy można to w ogóle nazwać przepisem.



Będą ci potrzebne:

 1. Mleko.


2. pół litrowy garnuszek




3. Kubek

4. Mała nutella



Kuchenna rewolucja:

1. Wlej 1/4 mleka do półlitraczka



2. Postaw mleko na małym ogniu.


3. Gdy mleko będzie CIEPŁE (nie gorące) 
Naładuj łyżkę nutelli i mieszaj.


4. Co jakiś czas dodawaj nutelli/mleka. 
Pamiętaj! Mleka powinno być WIĘCEJ niż nutelli*


5. Po osiągnięciu odpowiedniej ilości płynu:
Wlej gorący wywar do kubka (użyj rękawiczki ;)



6. Według upodobania możesz dodać bitej śmietany ;)


 Uwagi: dobrze jest mieć przy sobie łyżeczkę, żeby co jakiś czas zamieszać, bo w miarę stygnięcia na dnie osadza się nutella.

* Więcej mleka niż nutelli - jeżeli ją przedawkujesz, to napój będzie ZBYT SŁODKI.

~~~
 Jeżeli znajdziesz wolny czas na przyrządzenie - podziel się w komentarzach odczuciami po wypiciu C:

1 komentarz:

  1. Ja od zawsze wiedziałem że pracujesz dla Ferrero :< I jeszcze bez lokowania produktu :D

    OdpowiedzUsuń

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem