7 września 2014

Nagły przypływ inspiracji. Nowy rok szkolny!

Dzień dobry dzisiaj!


 Zapewne wy też ubolewacie na tym, że lipiec i sierpień jest już za nami. Skończyło się oglądanie Disney Channel telewizji po nocach, wstawanie kiedy dusza zapragnie, kawa mrożona, lody... Ale jeśli mam być szczery, to jesień lubię prawie tak bardzo jak lato. Uwielbiam siedzieć w domu, gdy leje, albo spacerować kopiąc w opadłe liście. Nie ma upałów, ale i nie ma mrozów. I jeszcze jedna ważna rzecz...


 No, i jeszcze to, że jesienią można pić kakałko.... i robić ładne zdjęcia... ale spanie najważniejsze. 

 Jesienią uwielbiam też wydarzenia "okazjonalne". Chodzi mi o Wszystkich Świętych i Halloween. Wszystkich świętych, to zawsze "okazja" na spotkanie rodziny w większym gronie, gdy ciocie i wujkowie z daleka przyjeżdżają na groby dziadków. Niestety w tym roku mamy do zwiedzania o jeden grób więcej...

 Niedawno byłem na pogrzebie wujka. Wiecie co? Mnie pech prześladuje nawet w najmniej stosownych chwilach.


 Tak ogólnie, to byłem pierwszy raz na pogrzebie z Urną, więc... wyobrażałem sobie urnę... Inaczej. Tak, jak na amerykańskich filmach.

 Chociaż widziałem, że w amerykańskich filmach stawia się urnę na kominku... nie wytrzymał bym tego emocjonalnie.


 Nie rozumiem amerykańskich zwyczajów. Zwłaszcza jednego... podobno wielu amerykanów NIE MA lodówki w domu. Pomimo stereotypów. Jednak ich sytuacja finansowa pozwala na śniadania w McDrive, obiady w KFC, i kolacje w restauracjach / zamawianie pizzy. W domu mają tylko jakieś napoje i ewentualne przekąski. Ja bym tak nie przeżył.

 Z drugiej strony... też chciałbym zarabiać tyle, żeby móc codziennie kupować codziennie posiłek za 30-50 zł. 40 * 30 + 100 = 900. 1300 zł miesięcznie na jedzenie + przekąski. Gdybym żył z projektowania stron internetowych i składania gazet, to musiał bym założyć około 3 strony internetowe i z 10 gazet.

 Tak szczerze mówiąc, to chciałbym składać BRAVO girl xD ale głównie dla tego, że mógłbym czytać problemy nastolatków i nastolatek. Ten dział kojarzy mi się z serialem szkoła...

 W ogóle ten serial z impetem wkroczył do TVN, ale wydaje mi się... nie wydaje mi się... on JEST BARDZO przekoloryzowany. Problemy owej "młodzieży" są tak sztuczne... myślę, że nie warto tego komentować. Pewnie i tak będę go oglądał po powrocie ze szkoły, z powodu braku programów innego pokroju. Może jacyś ważni ludzie zobaczą ten serial, pomyślą, że tak jest na prawdę, i zamkną/zreformują szkoły? Ha ha ha. Nie.

 W pewnym sensie mam wrażenie, że ten program powstał, żeby podnieść wartość nauczyciela. No, bo gdyby spojrzeć obiektywnie: zakładam, że będą tam stylizować nauczycieli na "ideały", i dorośli oglądający sobie przybiorą: "Ale ci nauczyciele wspaniali".

 Jednak z drugiej strony mam takie odczucie, że przeciętny uczeń pomyśli:


 To jest moja jedyna obawa co do tego programu. No, i jak znam życie, to za chwilę ten serial zaspamuje TVN, TVN7, i będzie leciał w każdej luce między innymi Ukrytymi Prawdami.

 Koniec niedzielnego kazania by Kuba. Jutro mam szkołę na rano, więc się nie rozpisuję. Ale mam wrażenie, że będę robił spam postami w najbliższym czasie.

2 komentarze:

  1. Tez bym pomyślała, ze to doniczka xd Ja mam bardziej nieprzyzwoite myśli na pogrzebach i zawsze chcę te ogromne bukiety dla mnie *_*
    Napisz 3 posty o osobach z Twojej grupy na wf. XD
    banja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hue hue. *-* na pewno coś napomnę o "mojej" karierze muzycznej xD.
      Hej... jakoś tak zaginął głos o bożence mojej dźefczynie :* :(

      Usuń

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem