31 grudnia 2014

Sława, pieniądze i wielka kariera! Nasza Zuzia podbija TV

 Jak zapewne wiecie - Banshee, czyli Zuzia Borucka, zaszczyciła ostatnio (2014-12-31) o 10:30 swoją obecnością program "Pytanie na śniadanie" w TVP2. :3

 Jeżeli nie mieliście możliwości zobaczenia tego na żywo, to możecie obejrzeć to teraz tutaj ^^ tak się składa, że wstałem dzisiaj wcześniej i udało mi się nagrać cały wywiad, ale wrzucam tylko momenty, w których wypowiada się Zuzia / mówią o niej.


 Może jakość nie jest najwspanialsza, do tego musiałem dodać ramkę, bo nie chce mi się uploadować drugi raz w wypadku usunięcia, ale przynajmniej mamy TV rip, a nie CAM rip ;)

 Zuzia - gratulujemy ci i wierzymy, że to co osiągnęłaś, to dopiero początek twojej wielkiej kariery ^^

 Szok! W TVP2 pokazali kawałek mojej animacji! Idę się opić. Moje życie jest kompletne. Chcielibyście, abym wykonał animację do kolejnego sezonu? ^^

13 komentarzy:

  1. Jaciee! dzięki za filmik, na Fb się pytałam o linka, a wystarczyło tylko poczekać na post *w* Teraz tylko czekać na wizytę w DDTVN :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polsat, TVN, MTV, TVP1 *w* tyle sławy rodzi się na naszych jutubach!

      Usuń
    2. Ale DDTVN to już taki szczyt sławy :D Jak się tam dostaniesz to jesteś "Kimś" :D

      Usuń
  2. Kuba!!!! Zrób dla Zuzi jej portret o-o prrooooooooosze!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejuuu, dziękuje :> zaspalam na ten wywiad (tak to juz jest gdy sie idzie spac o 4 :p) i bylam pewna ze juz tego nie obejrze... dzięki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedna Zuźka cała w nerwach xD
    /L

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow :)A nam intro zrobisz?Miszę te maile i piszę a ty nic! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę żebyś zrobił intro do następnego sezonu!!! <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrób intro! O tym że Zuzia jest w PNŚ dowiedziałam się chyba dzień po.. ojej.
    mój blog, klik ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post :3 Ten wywiad wypadł świetnie :) Robisz super intra :) Pozdrawiam i zapraszam również na mojego bloga:
    http://mylifemypassionsmyeverything.blogspot.com/
    http://halloweenismylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam ze robisz intro fo nowego sezonu banshee zazdroszcze ci współpracy z taką osobą ciebie też cenie bo robisz duper intra ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog ;)
    PS: sory za spam, ale zapraszam na mojego bloga
    Wpadajcie http://bywaulotna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha no ładnie :-) Podziwiam

    OdpowiedzUsuń

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem