12 lipca 2015

WAKACJE 2015 #14 Sweet chili

  Kolejny tydzień za nami! Mam nadzieję, że wszyscy jesteście zadowoleni ze swoich wakacji - tak jak ja, a może nawet i bardziej :) Wyjeżdżacie gdzieś, czy już wróciliście?

Posty z tego tygodnia:




  A dzisiaj swoim wakacyjnym postem zaszczyci nas Julia z bloga Sweet Chili! Zapraszam do czytania ;)



  Hej! Jednymi z moich najlepszych wakacji są te, gdy byłam w Paryżu. Było to bardzo dawno, lecz nie zapomnę ich bo od zawsze marzyłam o wycieczce do Paryża. Zwiedziłam Wieżę Eiffla, Disney Land oraz wiele cudownych miejsc. Było cudownie, wiele niezapomnianych przygód i wspomnień.

  Podczas pobytu w Disney Landzie, gdy wraz z moją rodziną chodziłam po labiryncie (jak to mała ja) stwierdziłam, że za wolno idą więc ja zacznę biec i szybciej znajdziemy wyjście do labiryntu. Zgubiłam się wtedy i nie wiedziałam co mam robić.



  Pamiętam też, że kiedy stałam w kolejce do zatańczenia z Goofie'm (kolejka była bardzo długa) Goofie wziął mnie za rękę i wyciągnął z kolejki i zaczęłam z nim tańczyć, podczas gdy inne dzieci bardzo długo czekały.



  Nie zapomnę również gdy była taka karuzela ze słoniami dumbo na którą trzeba było wejść z osobą dorosłą i tam się sterowało góra dół to ja się zdenerwowałam bo moja siostra nie chciała żeby być u góry tylko na dole i płakałam.



  Bardzo dobrze wspominam wycieczkę do Paryża. Mam nadzieje że wam również się spodobała ;) 

Pozdrawiam, Julia  ~sweetchilisweet.blogspot.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem