4 sierpnia 2015

WAKACJE 2015 #37 Rodzina to zło... Jakkolwiek.

WTOREK

  Zapewne każdy z was zna to uczucie, kiedy chce wyjść z domu, ale nagle rodzice zapowiadają z impetem, że będziecie mieli gości, więc nigdzie nie wyjdziecie. Ostatnio przekonałem się jakie to okropne...


  Przyznam, że nawet cieszę się, że mój wujek znalazł sobie dziewczynę po ponad 30 latach życia, aczkolwiek w tamtej chwili nie było mi to na rękę. Właściwie to ja nic do nich nie mam, ale czasami mam ciekawsze rzeczy do zrobienia niż słuchanie ich rozmów...


1 komentarz:

  1. Haha :) Tak, to jest uciążliwe :)

    http://wirtualne-marzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem