26 sierpnia 2015

WAKACJE 2015 #58 Szowinistyczny, zły Kuba.

ŚRODA

  Myślałem, że po ostatnim pracowitym poniedziałku będę miał w końcu spokój z prezentacją dla Brygady Świętej Inkwizycji, toteż postanowiłem nieco się wyluzować i pojechałem z Maddie do księgarnii. Maddie chciała kupić książkę do matematyki i zalotkę do rzęs (cokolwiek to jest). Niestety - po odwiedzinach w pepco i rossmanie - Maddie nigdzie nie znalazła tego, czego chiała.


  Po południu miałem ochotę zrobić coś ciekawego, ale jak z nieba spadła na mnie masa nowych instrukcji od "inkwizytorów" (kurczę... ta nazwa zaczyna mi się coraz bardziej podobać...). W pewnym momencie znalazłem na swojej poczcie około piętnastu e-maili z mateiałami do "prezentacji"... I były to zarówno zdjęcia, jak i projekty i teksty... Śmiało mogłem powiedzieć "żegnajcie" wakacje.

  Wieczorem udało mi się w jakiś sposób wymienić kilka zdań z Miley. (Pamięta ją ktoś jeszcze? XD) Miley poprosiła, żebym wyszedł z nią na rower. Pomimo, że nie miałem najmniejszej ochoty robić cokolwiek - wyszedłem z nią (głównie dla tego, że ostatnio widzieliśmy się dobry miesiąc temu...) Miley nie była zadowolona gdy się o tym dowiedziała...


  To chyba nie było taktowne, bo przy kilku następnych okazjach usłyszałem że jestem "zły", że "mógłbym być delikatniejszy", i wiele innych tego typu rzeczy, ale nie dziwię się.

  Na szczęście po jakimś czasie zacząliśmy się "lepiej" dogadywać i pojechaliśmy do mnie. Miley chciała wydrukować kilka zdjęć, więc przy okazji wstąpiliśmy do Media Expert po papier fotograficzny.

  Miley ma szczęście, że jej rodzice są całkiem spoko, bo skończyliśmy z drukowaniem około 21:30 (więc dość późno - było już ciemno). 

4 komentarze:

  1. Kocham twoje wpisy,zawsze jest się z czego pośmiać ;)
    Zostałeś nominowany do LBA,pytania znajdziesz tutaj: http://1000in1blogger.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post. :)

    Jestem bardzo ciekawa Twojego udziału w LBA. :D Życzę powodzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Zaczęliśmy się lepiej dogadać i pojechaliśmy do mnie" xD (i tu wychodzi ze mnie cecha, którą nabyłam dzięki siedzeniu przez cały rok w ławce w towarzystwie trzech chłopaków) przykro, że wakacje się już kończą... nie będzie tyle czasu na bloga i wgl :/

    http://zaczarowana-me.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Lujuuuu miley^^ wkoncu nas odwiedzila ^^

    OdpowiedzUsuń

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem