2013-09-11

Bóóóóóółki ~♡

Hej wszystkim! Chcę zrobić apel! Kanapki w szkole to SUPER sprawa! Można jeść, nie wydając kasy, i mało kto chce podzielić się posiłkiem! Odkryłem sposób na 8-mio godzinną głodówkę!~<3

Bółki same w sobie są spoko, ale gorzej, jak się ma 2 w szkole, i się jednej nie zje. Na przykład we wtorek, tak mi się chciało jeść, że całe lekcje nic nie robiłem, tylko patrzałem na zegar. I nie wiem, od czego to zależy, ale nie zdążyłem ich zjeść :C Czyżbyśmy tak krótko siedzieli w szkole, żeby nie było czasu na zjedzenie bułki..? NIE! Ja po prostu nie jem na lekcjach ._. tak jak Kazia... biedna... ☹

Co to w ogóle za ustawa, że nie wolno jeść na lekcji?!  Gdybyśmy jedli, więcej byśmy myśleli! Bo np: skupiamy się na gadaniu czy czymś jako na 2 rzeczy po nauce (haha!) a tak to byśmy jedli! Poza tym:


Nie gadali byśmy :> So Logic! Chociaż tu, to mam lekko przesrane za gadulstwo... Bo na polskim pani Szturmowiec przesadziła nas, (mnie i Aniele) do ostatniej ławki :> a w 3 klasie podstawówki mi okulista zalecił siedzieć w 3 ławce...

UUUUH! Będę miał wyrzuty sumienia!!! Pani Sz. mnie znienawidzi, i będzie hejciła 24/12 :C:C:C:C:C

Tak poza  tym, to bd nudno... nawet ostatnio matmę ZACZĄŁEM ogarniać, i kiedy idziesz na poprawę, i uświadamiasz sobie, że nic nie umiesz... >_______< ale umiałem 60% Tia... dostać 3 na początek roku... bezcenne <3

Ale mam dwie piątki z polskiego, z czego się niezmiernie cieszę..!
Jeszcze mnie denerwuje jedno... Kilka dni temu rodzice mi kupili EPICKĄ bluzę, którą zgubiłem T^T kurrr.... zgubić bluzę po WF... nieno... to się tylko mi zdarza!!!

Jeśli ktoś ją znajdzie, dam nagrodę Q v Q ale nw jaką... dede na dA x3...

I tak sobie wiodę to nędzne życie, i pewnej pięknej środy (bodajże dziś x3 ) idę sobie do szatni, zmienić buty, iii... wchodzi tam nasz wychowawca D: 1szy raz w życiu! W naszej szatni!

Zapewne uznał, że jestem wyjątkowo grzeczny, bo oddał... szybko... przed czerwcem... po 10 sek. -...- ekhm...

Pójde se zrobić bółkę do szkoły...

2 komentarze:

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty (przynajmniej jedno zdanie)
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji!
#3 Zostaw swój adres, abym mógł cię odwiedzić ;)