11 września 2013

Bułki 💕

  Hej wszystkim! Chciałbym coś zaapelować! Kanapki w szkole to SUPER sprawa! Można jeść, nie wydając kasy, i mało kto chce żeby podzielić się z nim posiłkiem! Odkryłem sposób na ośmiogodzinną głodówkę! 💖


  Bułki same w sobie są spoko, ale gorzej, jak się ma dwie w szkole, i jednej się nie zje. Na przykład we wtorek: tak mi się chciało jeść, że całe lekcje nic nie robiłem, tylko patrzałem na zegar. I nie wiem, od czego to zależy, ale w końcu nie zdążyłem ich zjeść 😪 Czyżbyśmy tak krótko siedzieli w szkole, żeby nie było czasu na zjedzenie bułki..? Otóż nie! Ja po prostu nie jem w czasie lekcji, tak jak co po niektórzy... 🙄




  Co to w ogóle za pomysł, że nie wolno jeść w trakcie lekcji?! Jestem pewien, że gdybyśmy jedli, więcej byśmy myśleli! Jak to stwierdziła jedna z dziewczyn z mojej klasy:




  Właśnie tak 👌 Chociaż odnośnie gadulstwa, mam lekko przerąbane... Na polskim pani Szturmowiec przesadziła mnie i Anielę do ostatniej ławki, a w trzeciej klasie podstawówki okulista zalecił mi siedzenie nie dalej niż w trzeciej ławce...




  UUUUH! Będę miał wyrzuty sumienia!!! Pani Sz. mnie znienawidzi, i będzie hejciła 24/7  😪



  Tak poza  tym, to było nudno... Nawet ostatnio ZACZĄŁEM ogarniać matmę. I kiedy idziesz na poprawę, i uświadamiasz sobie, że nic nie umiesz... 😪 Ale umiałem 60% Tia... Dostać 3 na początek roku... Bezcenne 💖B




Ale mam dwie piątki z polskiego, z czego się niezmiernie cieszę..!

Jeszcze mnie denerwuje jedno... Kilka dni temu rodzice mi kupili CUDOWNĄ bluzę, którą zgubiłem 😑 Kurrr.... Zgubić bluzę po wuefie... Nieno... To się tylko mi zdarza!!!



  Jeśli ktoś ją znajdzie, dam nagrodę Q v Q



I tak sobie wiodę to nędzne życie, i pewnej pięknej środy (bodajże dziś x3 ) idę sobie do szatni, zmienić buty, iii... wchodzi tam nasz wychowawca. 😲 Pierwszy raz w życiu! W naszej szatni!




  Zapewne uznał, że jestem wyjątkowo grzeczny, bo oddał... szybko... Przed czerwcem... Po 10 sek. -...- ekhm...



Pójde se zrobić bułkę do szkoły...

2 komentarze:

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem