14 marca 2014

"[...] Któż to wie? Co przyniesie jutro mi, Ten za łukiem rzeki świat..."

Witam!


 No, cóż :3. W końcu mam odrobinę czasu. Napiszę coś dłuższego.

 Otóż: piosenka (której tekst jest w tytule) zachęciła mnie do częstszego wychodzenia na rower. Nie wiem dlaczego, ale po prostu mnie motywuje. W poniedziałek na przykład udało mi się strzelić ciekawą fotkę.



 Współczuję tym LENIWYM osobą, którym nie chce się nigdzie wychodzić. U nas jest tak pięknie... ale wygląda jakby była jesień. W sumie to nie najgorzej.

 W poniedziałek - jak można się domyślić - zaczęliśmy lekcje informatyką. Cała klasa była w popłochu...


 Taa... przepisywanie zeszytów ćwiczeń z chemii. Lovki <3 Przy okazji zorganizowaliśmy dziewczyną spóźniony dzień kobiet, ale myślę, że były zadowolone.


 Dostały od nas takie kartki ze swoimi i naszymi zdjęciami. Wsadziliśmy je do zeszytów z wypracowaniami, więc miały niespodziankę.

 Cały sens tej akcji z zeszytami do chemii odszedł w siną dal, gdy na chemii usłyszeliśmy:


 Przynajmniej nie będziemy musieli się hędożyć w przyszłym tygodniu.
 W międzyczasie była jeszcze religia. Muszę szybko ogarnąć trzecie imię, bo jak nie, to mi dadzą imię po świadku... Jakub Józef Ewelina... niezbyt refleksyjne...

 Po szkole (nie wiem, czy we wtorek, czy w poniedziałek) było tak ładnie, że musiałem gdzieś wyjść. Wtedy zrobiłem to pierwsze zdjęcie. Przy okazji zabraliśmy się ze znajomymi na rolki. Powie jedno: ZŁY POMYSŁ

 Sylwek był po raz pierwszy od DŁUGIEGO czasu na rolkach. Radził sobie z jazdą, aż do momentu, kiedy potknął się o krawężnik i wywalił...


 Tak właśnie pomogła mi wielka "Edukacja dla Bezpieczeństwa". Może i wiem jak radzić sobie z półumarłymi, ale nie wiem co zrobić, gdy ktoś się dławi.

 Reszta tygodnia nie minęła zbyt atrakcyjnie. Udało mi się strzelić kilka fotek:


 Prawda, że nieźle? Jedyne co poprawiam, to kolor w GIMPie.

 We czwartek było ciekawie. Nie ma to, jak siać popłoch na lekcji... i Aga, która śmieje się, że napisałem w zeszycie:
Miało być:
Jezus pocił się krwią, co zostało udowodnione medycznie. 
Co napisałem: 
Jezus pocił się potem, co zostało udowodnione medycznie.
I całą lekcje się ze mnie wyśmiewała... 



 Ostatnio odkryłem coś, co pozwoli mi łatwiej żyć:



 Zły sposób na rozmowę z księdzem:




 Dobry sposób na rozmowę z księdzem:




 Pod koniec dnia we czwartek musiałem jechać do mojej cesarzowej, aby złożyć jej życzenia urodzinowe. Przy okazji strzeliłem jeszcze kilka zdjęć.



 I jeszcze trochę spamu.




Sobotni poranek zaczął się mniej ciekawie...  byłem w łazience, chciałem umyć zęby:



Idę.

2 komentarze:

  1. ładne masz tam widokii :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego NAJ!!! (Nie ma to jak spóźnione życzenia ._.)

    OdpowiedzUsuń

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem