20 kwietnia 2018

Czy dobro zawsze wraca?

  Jestem z siebie dumny. We wtorek błąkałem się po korytarzu  razem z ziomkiem z klasy. Z braku jakichkolwiek zajęć postanowiliśmy naoliwić drzwi do męskiej toalety obok sali od matematyki. Zapytacie dlaczego? Ich skrzypienie jest niemalże legendarne. Cała szkoła zna ten dźwięk:



  Tak, specjalnie go nagraliśmy, żeby upamiętnić tę chwilę. Pewnie w związku z końcem szkoły już nigdy go nie usłyszymy, ale czasami będę go sobie odtwarzał i wracał do tych nostalgicznych chwil.

  Tego dnia wieczorem byłem ze znajomymi w kinie (tani wtorek w Planet Cinema, hehe). Poszliśmy na "Player One". Film bardzo ciekawy i mądry, natomiast po filmie okazało się, że dobro nie zawsze do nas wraca...


  Środa i czwartek były tak zapracowane, że w czwartek spóźniłem się do szkoły 4 godziny. Musiałem poprawić ocenę z historii. Nauczycielka wymyśliła, żebym nie pisał miliona popraw, tylko opracował jakiś temat, zrobił notatki i zaprezentował je osobom, które mają pisać rozszerzoną maturę z historii. Brzmiało dobrze.


  Późnym popołudniem wraz z Lucy udaliśmy się do lumpeksu. W jakim celu? Dwudziestego pierwszego maja wybieram się na pyrkon do Poznania. Wraz z grupką znajomych będziemy cosplayować postaci z Winx. Załapałem się na rolę Sky'a. Jako, że nosi on bardzo fikuśne stroje, a Lucy jest mistrzynią maszyny do szycia - postanowiliśmy wykonać strój ręcznie.


   Później musieliśmy skoczyć do niej do domu po maszynę do szycia, i odwieźć ją do internatu. Udało nam ogarnąć się w miarę szybko. Niestety - tego dnia w Oświęcimiu odbywał się tak zwany "Marsz Żywych". Wiązało się to z niemiłosiernymi utrudnieniami na drodze...

  Wieczorem, przygotowując się do szkoły pomyślałem, że fajnie byłoby pouczyć się do matury z polskiego. Wiecie co jest super? Rozwieszenie sobie różnych wierszy nad łóżkiem. Serio, teraz za każdym razem jak zasypiam - powtarzam sobie treny...


  Reszta tygodnia nadaje się na osobny post, więc potrzymam was nieco w niepewności ;>

5 komentarzy:

  1. Dźwięk tych drzwi jest obłędny XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Potrzebuje czegoś więcej pyrkonie w twoim wydaniu, proszę czy mógłbyś poświęcić mu osobnego posta, w którym pokazalbys swój cosplay etc. Nie jestem psychofanem, ale nie mg pojechać do Poznania ze znajomymi, albowiem jadę na wycieczkę sql ;(
    Mam nadzieje że weźmiesz pod uwagę opracowanie takiego posta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj staram się pisać o "dużych" wydarzeniach w osobnych postach :D Wezmę to pod uwagę ;)

      Usuń
  3. Tak trochę z innej beczki :D
    Kuba polecasz jakieś blogi? Czytasz czasami w wolnym czasie twory innych blogerów? Ja wiem że ty nie masz "wolnego czasu" jednak może masz kilka blogów do polecenia...
    Eh to miał być konstruktywny komentarz

    OdpowiedzUsuń
  4. Yo!
    Post jak zwykle supi, ale...co wy chcecie robić 21 maja w Poznaniu na Pyrkonie? ,-, Pyrkon od 18 do 20 jest XD
    ~Yyuyu

    OdpowiedzUsuń

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem