25 stycznia 2014

Najtrudniejszy dzień mojego życia :C

 Niestety tak jak w temacie - dzisiaj postanowiłem posprzątać mój pokój. Kulminacyjną częścią sprzątania było wywalenie moich starych książek/zabawek/płyt, z czasów gdy miałem około 5-10 lat... to nie było miłe uczucie.



W ten oto sposób wyzbyłem się 50% zawartości mojego pokoju. Przy okazji znalazłem taki stary balonik, który 2 lata temu kupiliśmy z rodzicami nad morzem. Dobrze pamiętam z kim mam go puścić, ale muszę jeszcze trochę poczekać...



 Niestety... robi się coraz zimniej. A to dopiero styczeń, i gdzie tam do kwietnia? Oby przynajmniej na ferie był śnieg <3. Ale jak to mówią... trzeba lubić co się ma...



 Ech... okropny dzień dzisiaj mamy ;/ ni to zima, ni to wiosna... dodatkowo zepsułem sobie okno dachowe przy otwieraniu... nie mogę go teraz otwierać, bo... opada...

1 komentarz:

  1. Na pierwszym rysunku wyglądasz jak dziewczyna :x

    OdpowiedzUsuń

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem