2014-01-26

Taka tam nudna niedziela.

Nie, żeby mi się dzisiejszy dzień nie podobał, ale był do bani. Począwszy od poranka. Miałem wstać na poranną mszę, ale wstałem około 12.00 a tata twierdził, że 3 razy mnie z babcią budzili. Miałem też przerombane przez to wczorajsze sprzątanie...
Tj. Źle postawiłem zapach w pokoju...




W rezultacie - cała moja noga zalatuje cytrusami :C

17 komentarzy:

  1. hmm...a ja jestem emo bez uczuć z dużym brakiem psychicznym... ale... aż dziwne ... że ten blog mi się spodobał nawet.. ciekawe masz rysunki... podobają mi się ... pozdrawiam ola :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :D to dla mnie wiele znaczy :3

      Usuń
    2. spoko sama prowadzę pamiętnik xD ale jak by ktoś go chciał przeczytać to chyba by zawału dostał ^^ hmm ty jesteś w 3 gim??

      Usuń
    3. Haha :D Na pewno nie walisz tak masowo błęów jak ja...
      Tiaa... 3 gimbazjum, ale czasami czuję się jak w 4 podstawówki z oddziałem specjalnej troski ;P

      Usuń
    4. Emo mają uczucia... kolejna osoba myśląca, że jak udaje ,,niekoffanąimou" to jest fajniejsza :/

      Usuń
  2. hehe to samo u mnie tylko dodaj świętą trójce i chłopców z dużymi brakami na umyśle no i oczywiście mnie tą ...hmmm...nawiedzoną XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... u mnie też jest taka trójca (a nawet kilka) a co do niektórych chłopaków... pozwól, że nie odpowiem do końca ;3

      Usuń
    2. hehe no pewnie ty też nie jesteś z tych świętych chłopców :P ale ja tam do moich kolegów nic nie mam ^^ przynajmniej dzięki nim nasza klasa nie jest aż taka beznadziejna bo ta nasza trójca to straszną lipe nam robi :/

      Usuń
    3. Dadam :D Jestem~! Tzn. staram się być normalny, i nie kręci mnie "darcie ryja", "rozpierdziel", itp.

      Usuń
    4. ooo no proszę ile można się dowiedzieć o człowieku w komentarzach xD i się poznać xD różnie zawierałam znajomości ale jeszcze nigdy tak xD hmm w sumie dobrze ze normalny bo pogadać pewnie z tb można szczerze a to bardzo dobra cecha :) (Boże daj mi jednego takiego w klasie) xD

      Usuń
    5. Hm... miło mi to słyszeć co do szczerości, można ze mną szczerze pogadać, ale zdarza mi się siać ploty :C to jest jedna z moich najgorszych wad...

      Usuń
    6. spokojnie każdemu sie zdarza... moją wadą jest to ze za szybko ufam ludzią którym nie powinnam ufać :( ale no cóż wszyscy mamy wady ale co z tego :) trzeba się nawzajem akceptować :) a jak cię ktoś nie akceptuje to znaczy że nie warto walczyć o znajomość przyjaźń czy o cokolwiek związane z tą osobą

      Usuń
    7. Haha ;D podzielam w pełni twoje zdanie.

      Usuń
    8. nooo nieee... ja się tu rozpisuje a ty tylko "Haha ;D podzielam w pełni twoje zdanie." -.- hehe :).....zmotywowałam cie tymi komentarzami do pracy nad tą stroną??:)

      Usuń
    9. Wybacz xD od rana jestem nie do życia, i nie kontaktuję w pełni.
      I tak - każdy komentarz jest dla mnie motywacją :P Bardzo również lubię konwersacje z czytelnikami xD dowiaduję się co zmienić, co poprawić, co jest dobre, co złe... ale na o wiele dłuższe dialogi zapraszam na Aska ;P http://ask.fm/www_wyzalacz_blogspot_com

      Usuń
    10. jak coś to najczęściej to na gg jestem to polecam sie na przyszłość xD raczej nudno nie będzie :) :P

      Usuń
    11. będę pamiętał ;> jak będę miał czas - dam znać.

      Usuń

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty (przynajmniej jedno zdanie)
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji!
#3 Zostaw swój adres, abym mógł cię odwiedzić ;)