23 stycznia 2014

Zimno :C

 Dziś jest stanowczo za zimno jak na 2 dzień śniegu... do tego tak zjechany dzień... właśnie siedzę w szkole, bo nie mam jak wrócić do domu.
Szkoła mnie przeraża zwłaszcza te wszystkie dzieciaki z podstawówki...


 I nie tylko to... u nas w szkole nawet zastępstwa są patologiczne... :C nie ma fizyki..?



 Hmm... dowiedziałem się więcej na zastępstwie, niż na ppzwykłej matematyce. Wgl. jeden gościu zqprezentował nam dzisiaj najprostszy sposób na śmierć...



 No niestety... dzisiaj ogólnie jest okropny dzień... boli mnie łeb, oddali oceny, jeden gość zasłabł w szkole, i do tego rozwaliłem sobie palec u nogi cążkami ._.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem