2013-06-16

Densimy w sobote :D

No to nie chce mi się wiele pisać :D (ale bd coś specjalnego ;D ) Więc tak: Wstałem rano i przygotowywałem się na GALĘ! Miałem z Agą jechać - patrzeć jak densi. Obiecałem jej już w październiku...


Oki... wstałem, umyłem się, i umówiliśmy się z Łokietkiem, że pojedziemy razem. Tak więc po 6423576892130 niedomówieniach pojechaliśmy tam - do OCK (Oświęcimskie Centrum Kultury) i połaziliśmy...



Botem było najlepsze... po ok. 20 formacjach, duetach etc. nadszedł na tej Gali czas dla..... AGI:

Po całym widowisku wyszliśmy na zewnątrz. Spotkałem laske, która była jakiś czas temu ze mną na 18nastce, ale mnie nie poznała :/



Około 18.00 wzięliśmy laski (Age i jej friendke Kaśke) do KFC. Jesus Christus! Ostatni raz dałem Adze nalać mi picia...


Potem coś poknuliśmy i po 3402635109 kolejnych niejasności ustaliliśmy że przyjedzie po nas tata Agi. W sumie nas odwiózł i tle ;D

4 komentarze:

  1. Hehe, muzyczkę podsunęło ci montowanie jednego z moich filmików? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam do cb sprawe.
    czy za stronke taka jak twoja trzeba coś placić czy coś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za bloga na blogger.com nie trzeba płacić, sam posiadam dwa, na które serdecznie zapraszam ;p

      Usuń
    2. Jeżeli masz konto na ad sense ( jakos tak ) to wręcz zarabiasz ; d wejdź na blogger.com i tam mas wszystko

      Usuń

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty (przynajmniej jedno zdanie)
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji!
#3 Zostaw swój adres, abym mógł cię odwiedzić ;)