2014-02-27

No right, no wrong, no rules for me, I'M FREE!

 Haha! Wkleiłem kawałek tekstu piosenki do tytułu, i nie muszę się chrzanić :) Ten kawałek dobrze opisuje mój nastrój.




Sobota - 22.02.14


 W ostatnią sobotę odbyła się taka jakby "impreza". Takie urodziny bez okazji. Działo się naprawdę wiele. Na przykład graliśmy w butelkę na wyzwania. Cóż... zaczyna powracać moja wiara w ludzką kreatywność.


 Co prawda siedzenie z ufajtaną ketchupem podpaską nie było najgorsze, ale i tak warte opisania. Innym okropnym wyzwaniem było:


 To też jest trudne... przytulić się do kibla, i wyznać mu miłość, a przy tym się nie zaśmiać. Zawsze gramy w taką dziwną butelkę, na dziwne wyzwania. I muszę powiedzieć, że niektórzy są na serio dobrzy w wymyślaniu zadań.


 Gdy skończyliśmy tą "ekscytującą" grę, dziewczyny poszły na zewnątrz z psem. Chłopacy mieli przypilnować domu.


 Haha! Nie wolno z nas kpić :D. Oczywiście Natka nie śmierdzi, ale riposta była boska <3

 Chwilkę później dziewczyny wróciły ze "spaceru", i czekała na nie ciekawa niespodzianka.


Ciekawa opcja na imprezę. Rozsypać komuś po pokoju bieliznę. Oj, staczamy się xD


Niedziela - 23.02.14

 Dzień po naszej "imprezie" był raczej neutralny. Miałem w końcu iść do spowiedzi, bo muszę mieć na indeksie 9, a mam narazie 3. Czyli został mi miesiąc, żeby się wyspowiadać 6 razy. Wątpie, że mi się uda :CCC booo~! Nie wybierzmują mnie!


Poniedziałek - 24.02.14

Albo i wybierzmują. W poniedziałek zdałem ostatnią część pytań z katechizmu. To była okropna męka... Zwłaszcza przy moim księdzu...


 Strasznie mało osób zdało :C Ale pewnie i tak wszyscy będą dopuszczeni. Co po niektórych, to bym osobiście ekskomunikował, ale chyba jestem zbyt surowy...


Wtorek - 25.02.14

 Najgorszy dzień Świata!!! 4237 lekcji, i do tego zajęcia artystyczne. J a k  j a  n i e  l u b i ę  s z t u k i . Co z tego, że umiem rysować? (YHY! NA PEWNO!) Nie lubię zajęć artystycznych, i już. Prawie tak jak WFu...



Środa - 26.02.14

 Też nic nie było.

Czwartek 27.02.14

 Rozwaliły mnie takie 3 żule na przystanku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty (przynajmniej jedno zdanie)
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji!
#3 Zostaw swój adres, abym mógł cię odwiedzić ;)