9 maja 2016

FERIE 2016 #1 Zapowiadają się męczące ferie...

18 STYCZNIA - PONIEDZIAŁEK

  Te ferie zapowiadają się bardzo pracowicie... Już pierwszego dnia musiałem wstać o 7:00, żeby około 8:00 stawić się w pobliskiej drukarni i podpisać umowę o praktyki zawodowe... Wiedziałem, że będzie to skomplikowane, bo chyba cztery osoby chciały odbyć praktyki właśnie tam. Zapomniałem jednak wziąć pod uwagę różnych nieprzewidzianych trudności...


  Mój tata okazał się nazbyt gorliwy i na miejscu byliśmy o półtorej godziny za wcześnie. Zdążyliśmy w międzyczasie zrobić zakupy, załatwić kilka spraw i zrobić wiele innych pożytecznych rzeczy, ale nie zmienia to faktu, że wolałbym spać przez te półtorej godziny.

  W ogólnym rozrachunku dowiedziałem się, że muszę przyjechać do drukarni za tydzień, żeby mieć do czynienia bezpośrednio z szefem. Perspektywa oczekiwania przez tydzień w niepewności nie była najciekawsza, ale lepsze to, niż iść na praktyki zawodowe do ośrodka kultury...

  Wieczorem udało mi się wybrać na lodowisko ze znajomymi. Przy naszym poziomie organizacji był to nie lada wyczyn! I w końcu umiem jeździć na łyżwach! Może nie jest to jakiś zaawansowany poziom jazdy, ale w końcu umiem się rozpędzać...


  Nie obeszło się bez gleb, ale z czasem gleby stają się fajnym urozmaiceniem a nie udręką. Mam nadzieję, że nie był to mój ostatni wyjazd na łyżwy w te ferie, bo dopiero rozkręcam się z jazdą!

3 komentarze:

  1. Jej Kuba! Wreszcie długo oczekiwany powrót :-) i to tego jak tu zielono!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie wróciłeś! No masz TROCHĘ do nadrobienia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo tyle czekałam 'o'
    Nie ma jak w maju kiedy masz już kompletnie wywalone na sql czytać o feriach

    OdpowiedzUsuń

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem