24 grudnia 2013

-1. Wigilia.

 Jejuuu... w końcu przyszła Wigilia Bożego Narodzenia~! Jeden z najlepszych dni w roku. Choinka już rozłożona, trwają przygotowania. Hmm... zaraz... mam gdzieś tu opłatek:



 Hmm... tak więc wypadało by złożyć życzenia co po niektórym... No to... jeśli wypada składać życzenia online, chciałbym kilka złożyć :3 wpierw trzem najważniejszym dla mnie osobą (posłużę się używanymi tutaj już nickami + kolejność alfabetyczna ;3 ):

 Aga, Aniela, Tadek: Hmm... mam duży dylemat czego wam by tutaj życzyć. Przez te trzy lata wiele dla mnie zrobiliście, i żadne życzenia nie będą w stanie odzwierciedlić mojej wdzięczności. Wkrótce kończymy klasę, tak więc według mnie - najlepiej będzie życzyć wam, abyście spotkali w przyszłości kogoś, kto będzie dla was taki, jacy wy byliście dla mnie.

Marciak, Natka, Lena, Kacper, Sylwek: Hmm... nic nie ujmie lepiej moich życzeń niż: Pieseł, Ciastka, Pizze, Imprezowicze, Fiona the Movie, Serki Pony, Kino, Tłukło, Łopatować, Roraty, ZUMBA, Dzióbek, Bicie xD. Jesteście najbardziej rozrywkowymi i NORMALNYMI ludźmi jakich znam :3. Wesołych Świąt, Imprez i najlepszego w tej patoli - gimnazjum ;D

 A tera zaszczytni ludzie on-line :D

 Atelie, Banan, Dashuri, Nyaa, Konrad, PVTeam, Tethis: Jedyne czego żałuje w tym, że was poznałem, to to, że nie poznałem was w realu, tylko on-line. Boshe... Skype do 26:83, Anime, Fanduby, Winx, Pony, W.i.t.c.h., Violetta, Sailorki, Mam tę moc... dzięki wam moje różowe życie jest jeszcze bardziej różowe *v* I mogę się oderwać od szarej codzienności. Życzę wam duuużo subków, lajków, fejmu, i mało ghejtów ;D

Ok, to na tyle :D Wiem, że zanudzam xD. Wkrótce coś o Wigilii u mnie :3

1 komentarz:

  1. Dziękuję Kubuś, Wesołych Świąt jeszcze raz :*
    Dziękuję że mogłam Cię poznać!

    OdpowiedzUsuń

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem