14 grudnia 2013

-11. Ja chcę lampki D:

 Ech... jeszcze 11 dni do świąt, a tu: nie ma śniegu, nie ma choinki, nie ma świątecznych lampek :C . Normalni ludzie wieszają je na choince, ale ja nie preferuję tak banalnych metod.



 Whaaaa!!! Nie mogę się doczekać jak rozłożymy choinkę, zrobimy świąteczne porządki,wywiesimy lampki na dworze... Jeszcze trzeba czekać, aż łaskawie się zjawi śnieg... -,- kiedyś to nastąpi... pewnie jak ubierzemy choinkę na polu...



 Typowa polska zima... mam nadzieję, że nie będzie Re-Playa z zeszłego roku. Śnieg na Wielkanoc. Śniegus-dyngus... xD Elso - przybądź do nas!

 Hmm... od pojutrza ostatni tydzień szkoły... muszę napisać sprawdzian z niemieckiego :C. Ech... mam nadzieję, że nauczyciele nie ocenią testów próbnych przed wigilią. Od nich zależy moja przyszłość D:



 Trzeba zacząć być grzecznym ._. muszę w tym tygodniu napisać sprawdzian z niemca, iść 4 razy na roraty, zaliczyć 60 pytań z religii... kurde, ale się tego uzbierało >.< to przez to kółko teatralne... nie miałem czasu.

Hmm... aktualnie nie chce mi się uczyć, bo po co mi niemiecki..? @_@ za kilka lat go wycofają ze szkół... jeszcze ANI RAZU nie użyłem go w praktyce...

Mniejsza... na razie nie chce mam koncepcji co napisać xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem