17 grudnia 2013

-8. Jeszcze tylko 4 dni...

 Jak w temacie... jeszcze tylko 4 dni do końca nauki i... PRZERWA ŚWIĄTECZNA!  Ach... już mnie rozwala od środka ta świąteczna atmosfera, której niestety nie widać na zewnątrz... :C nieee ! Ja chcę śniegu na święta!


 Świąteczny nastrój udziela się również chyba nauczycielom, bo na drzwiach pokoju nauczycielskiego wisi kartka z jakąś kolędą. Dziwnym trafem wytłuszczonym drukiem zaznaczyli słowa "Oto mnodzy, ludzie ubodzy [coś tam] na kolana". Nie wiem co to była za aluzja, ale nie mam ochoty się nią przejmować.


 Świąteczny nastrój nie udzielił się jednak babce od matmy, ale co się dziwić... mnie by też opuścił po ocenianiu tych egzaminów próbnych... 15 pał na 29 osób.  Na szczęście nie należę do tej pałowej części.  :D W sumie 2 nie jest takie złe...


 Hmm... współczuję innym :C


Jestem rad jednak z naszej pani od fizyki, albowiem odwołała dzisiaj kółko ^-^ nie musze kiblować 2h w szkole *-* Ale dziś mi czegoś dziwnie brakowało... czegoś małego...


Wiem xd wstyd ... przepraszam...
Teraz po lekcjach pozostaje mi tylko iść na te roraty, bo znów mi się zaśnie ; C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem