18 grudnia 2013

-7. I już tylko tydzień :D

 Jej! Jeszcze tylko jeden tydzień do świąt i 3 dni szkoły! A już tak mi się nie chce... ostatnio nauka jest jeszcze okropniejsza, niż zwykle... uwielbiam logikę nauczycieli. Nawał kartkówek, sprawdzianów i zadań przed przerwą świąteczną, i nie pozwól poprawiać po świętach...
  
Och... dzisiejszy dzień był po prostu o-k-r-o-p-n-y. Począwszy od języka polskiego.


 Albo przerwy. Matko. Pani od fizyki jest dla mnie okrutna. Okropnie na mnie dziś wyjechała,  zaraz po tej akcji na polskim.



 Jakby tego było mało, nie było gościa od wf' u. Mieliśmy zastępstwo z panią od biblioteki (tą od kółka teatralnego) i myślałem, że nie każe się przebierać, ale nie - musiała mi dowalić brak stroju. -_- uwielbiam takie dni.


 Coś jeszcze? Ach tak... spotkałem babkę od Niemca, i musz ię napisać jeszcze sprawdzian. Do tego było zastępstwo za WOS, z babką od EDB, i przypomniała nam że na jutro trzeba uzupełnić ćwiczenia.


  Co z tego, że za niedługo święta? Trzeba się jeszcze nauczyć 80 pytań na religię. Jak ja uwieeeelbiam takie dni -,- ...

Muszę jeszcze iść na spowiedź przedświąteczną i roraty... ._. ja chyba umrę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem