20 grudnia 2013

-5. Wolność!

 Nie no.  Nie wierzę! W końcu ten wyczekiwany dzień nastał! Wigilie klasowe. Uwielbiam <3 pomimo 2 sprawdzianów do napisania. Ale wiecie co..? Pani od historii jednak nas kocha.



 Byłem przeszczęśliwy. Ale i tak jej się nie opłacało robić sprawdzianu, bo przyszło tylko 14 osób. chociaż może i to dobrze x3
 Po historii czekała nas ... akademia. czyli najnudniejsza rzecz jaka może być w szkole (zaraz po lekcjach). Ale cóż. Dzisiaj akurat mogę przebaczyć pani Dyrektor tą akademię.



 Ach~<3 nie pisanie dwóch sprawdzianów! Lubię to ^^. Więc tak nastał czas wigilijek. Nie wiem dlaczego, ale jak dla mnie to była najgorsza wigilijka od pierwszej klasy. I mam focha na 3 osoby :I




 Jestem oburzony! Od listopada myślę nad życzeniami dla niektórych, a tu mi ktoś wyjeżdża z "nawzajem". :C Nasza ostatnia wigilia wspólna a tu taka kicha...
 Irytuje mnie jeszcze jedno...



 Ale cóż poradzę? :3 No nic... spadywam, bo muszę dziś iść na rekolekcje adwentowe i W KOŃCU na te roraty... .__.

2 komentarze:

  1. A myślałam , że lubisz życzenia :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie kochana xd ale nie podoba mi się sposób "nawzajem" ani jak ktoś mi złoży pierdyliard rzeczeń, a potem nie mam co składać, bo bym powtórzył xe

      Usuń

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem