5 czerwca 2014

Za niska

 Masz problemy ze wzrostem? Koledzy i koleżanki śmieją się z ciebie, że jesteś niska? Musisz nosić półmetrowe koturny, a to i tak nic nie daje? Koniec z tym!
 Pewna dziewczyna z mojej szkoły odkryła sposób, jak poradzić sobie z chamami. Oto cała historia:

*
*
*

[ Uwaga! Komiks zawiera drastyczne sceny! Czytasz na własną odpowiedzialność. Odradza się go zwłaszcza mężczyzną, którzy mieli nieprzyjemność dostać między nogi]

*
*
*


Byłem naocznym świadkiem zdarzenia. Współczuję. Osobiście szanuję osoby NISKIE.

4 komentarze:

  1. HAHAH Teraz to szanujesz niskie xD Wstęp jak z jakiegoś trailera. Tak mnie przykuło, że zjechałem niżej i leżę teraz :D Genialne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to takie prawdziwe ;_;
      xD ja bym to porównał bardziej do wstępu z tele zakupów

      Usuń
  2. która to taka była ? ???? ;d ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze względu na ochronę danych osobowych mogę rzec tylko, że ta nie wysoka ;D

      Usuń

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem