7 marca 2014

Koniec tygodnia :3

 No cóż... ten tydzień jak się zaczął, tak skończył. Nie minął jakoś ZBYT okropnie. W szkole mamy teraz jakąś "ewaluacje" i wszyscy stają na łbie przez to...



 Nawet papier toaletowy kupili <3
***
 Mam dowody na to, że chłopacy z mojej klasy są chorzy. Pierwszy przykład - czwartek:



 Czyż to nie chore? Zauważyłem, że ostatnio nauczyciele zaczęli mieć "lepsze" podejście do uczniów, tzn: zaczęli mieć POCZUCIE HUMORU.



 W piątek był sprawdzian z historii, ale pech chciał, że zaspałem -,- i tak bym gó#no napisał... :C takie życie.

 I sprawdzian z niemieckiego... i lekcja otwarta z fizyki... za dużo wszystkiego. DOSTAŁEM 6 Z FIZYKI!!! W sumie cała klasa dostała 6 za nic :D



 Okropne.

 Dzisiaj było spotkanie dla młodzieży do bierzmowania. Miało się zacząć spowiedzią o 16:00 i skończyć o 20:00 :/ ale zeszło szybciej. I było O WIELE ciekawsze niż inne.



 Śpiewanie <3 Naprawdę świetny klimat zrobili. Zgasili światło i zapalili świeczki. Niestety mam w klasie pewnych... hmm:



 Nie wiem, czy "debil" to odpowiednie określenie dla tych osób, ale jestem po spowiedzi, i nie chcę tu wylewać potoku negatywnych epitetów/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem