20 czerwca 2013

-8, -7 dzień Wakacji - Wtorek wraz ze Środą

Wtorek (jak już wiadomo) jest znienawidzonym przeze mnie dniem. Po pierwsze ze względy na ilość lekcji... I dzisiejszy upał. Masakra. A tak mi się hamsko nic nie chciało... normalnie spałem.

Dodatkowo Marlena zapisała mnie na jakieś czytanie wierszyka, na pożegnanie klas 3cich. Niby lubię czytać ale się pomylę.

***

Środa - też byłą nudna. Poza robieniem niczego z 14 osobami z klasy i jednej nudnej próbie nic się nie działo. Chociaż znalazłem taką ładną zawieszkę :3.

Na WFie siedzieliśmy na materacu, bo kto normalny ćwiczy na 30 stopniach..? no sory... Do tego Janka ma na mnie foha, bo dałem sylwkowi jej telefon i nie umi se odblokować >.<

Wieczorem robiłem z Sylwkiem prezentacje dla pewnej pani. Bo zapisała się na jakiś europejski konkurs, i na jutro miała oddać x3 a powiedziała dnia aktualnego x3

sorki, za posty na odwal się... krucho z czasem :<

2 komentarze:

  1. Krucho może być z tobą, jeśli nie będę miał czego czytać ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. Naapisz coś nowego, proszę :3

    OdpowiedzUsuń

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem