24 stycznia 2014

Bierzmowanie... 20% ukończono.

 Haha~! Jeszcze trochę i będzie spokój z tymi spotkaniami. Dzisiejsze spotkanie było jakieś takie... inne... ._. może dlatego, że było połowę osób mniej niż zwykle. Dodatkowo ksiądz poruszał dość różnorodne tematy.



 Stwierdziłem, że punktem 2 nadrabiam 1 i 3, których mam niedostatek :C. W ogóle mój ksiądz strzelił dziś mistrzowskim tekstem:



 Zgadzam się w pełni z tym zdaniem. Znam wiele takich związków ;C ja osobiście wolałbym iść z dziewczyną na granity, a nie na lajki :C.

 Jutro mam ochotę wyjść na spacer, ale pogoda jest STRASZNA... brak perspektyw na życie... :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem