27 stycznia 2014

Poniedziałek jak każdy inny...



 Okej... ten wpis mogę zacząć pisać w niedzielę, bo już wiem, że w poniedziałek rano będę siedział w sali do informatyki i nudził się niezmiernie...


~~~

Ja pierdykam... moje wczorajsze przewidzenia się nie sprawdziły! Nie nudziłem się na informatyce! Zaraz po przyjściu do szkoły, czekało mnie zaskakujące zdarzenie...






Tiaa... kolejna porcja stresu do ogarnięcia... po prostu uwielbiam tę szkołę.

Tak z innej beczki; zauważyłem, że w obecności naszego księdza od religii, mam bardzo dziwne z schizy.





Wybacz Ago xD To przez ten okropny wzrok księdza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem