7 stycznia 2014

Szkoło... jeb się na ryj we czwartek ._.

 Zna ktoś jakieś drastyczne filmy..? Po obejrzeniu wielu takich - stwierdzam, źe wymyślają je sadyści, ale źaden z nich nie dorówna temu, kto kazał nam zaraz po świętach przyjść na matematykę.

 Pani od matmy miała dość dobry humor. Nie sprawdziła zadania sprzed 2 tygodni O.o tylko jedna Lama MUSIAŁA oddać. Ha! Babka od matmy ładnie ją pojechała...

*** le. Długa przerwa na kryzys twórczy. ***

 Tia... nie ma to jak zacząć pisać posta w czwartek, a skończyć we wtorek... ale mi się nic nie chciało :C Przeżyłem bardzo niepożytecznie ten weekend.


 Przeżywam teraz fobię na stare Anime... Na razie zajmuję się Sailorkami, i jestem zbulwersowany tym, że Mamoru nie chce wrócić do Usagi 3(

 Ostatnio z nudów zrobiłem video na YT. Dawno nic nie wrzucałem, więc trochę filmów dla odmiany dobrze mi zrobiło...


 Mam nadzieję, że wyszedł stosunkowo dobrze. Dawno się nie bawiłem Vegasem, ale cóż... to wszystko przez motywację nauczycieli...


Samo życie :C Już dałem sobie spokój z liceum plastycznym. Teraz myślę nad technikum Graficznym :D. Okej, ale najpierw muszę zdać matmę... z moim mózgiem może się to nie udać...


 Tak więc chyba zacznę się nastawiać na górniczówkę... Ja i matematyka, to jak rzep i psi ogon. Są powiązane, ale denerwują się na wzajem.

 Ostatnio TOTALNIE nic mi się nie chce. A to źle, bo za niedługo półrocze, a mi wychodzi 2 z fizyki. Wkrótce ma być też wywiadówka. Ech... Śmierć jest blisko.

Spadam się uczyć -...-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem