19 stycznia 2014

Typowa niedziela.

 Jak wam tam mija niedziela? U mnie okropnie nudno :C wstałem wcześnie rano, żeby dzień wydał się dłuższy. Coś nie wyszło.



 Okrooopnie się dzisiaj nudziłem. I chce mi się spać... to straszne. Jutro poniedziałek, więc pierwsza informatyka. Czyli 1 h siedzenia przed kompem zaraz z rana -_- jak tak patrze na tego facebooka, to aż mi się niedobrze robi...



 Tak widzę polskiego facebooka za 10 lat ;/ Cóż... internet powinien być od ograniczenia wiekowego dla co po niektórych... 

Tia... podsumowując... muszę jutro zapierniczać na autobus na informatykę, i siedzieć do 12:40 w szkole... :C I mam jutro chemię ;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem