2 kwietnia 2013

Szybki wgląd; Na początek coś o mnie.

 Może wpierw się przedstawię...



  Jestem Kuba. Urodziłem się 16 marca i mam 15 lat. Chodzę do Gimnazjum. Mieszkam w niewielkiej wsi w Małopolsce. Lubię zajmować się grafiką - fotografować, rysować, tworzyć animacje itp. Jestem krótkowzroczny. Moim nierozłącznym kompanem jest mój bebech. Często prześladuje mnie pech, o czym będziecie się mogli już wkrótce przekonać.

 Dziś się nie rozpiszę. Sprawdzian z Geografii, inwokacja Pana Tadeusza, sprawdzian z Chemii i Biologi, oraz wypracowanie potrafią dać się we znaki.

Jutro postaram się przedstawić kilka faktów z mojego... ciekawego życia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji
#3 Jeżeli już obrażamy się nawzajem, to z szacunkiem