2013-04-30

Szczęście! Mam tablet!

  Hehe... ten wpis nie jest dodawany z kompa ^^. Awww... od dziś wpisy będą krótsze, za to będą pojawiać się częściej. Przepraszam za masową ilość błędów, ale zanim wcisnę 1 przycisk to trochę mija...


  Popołudniu, około szesnastej tata jechał z Młodą na trening piłkarski... Czy coś takiego... Wrócili około osiemnastej, a pół godziny później wyjechaliśmy do galerii handlowej... Moi rodzice są mistrzami w podejmowaniu spontanicznych decyzji...

  No, to pierwsze co zrobiliśmy gdy dojechaliśmy galerie to było zwiedzenie sklepu elektronicznego. Był tam bardzo ciekawy tablet... Niestety - nie pamiętam nazwy, a nie chce mi się szukać w necie...

  Na całe szczęście - zostało mi trochę kasy z urodzin, więc spontaniczny zakup nie sprawił problemu. ^^

  Po zakupie poszliśmy na sklepy, a mama ogarniała okulary słoneczne dla siebie.

  Po nieudanej próbie zakupu okularów, poszliśmy do sklepu. Jakiś miły ochroniarz stwierdził że nie musimy wsadzać, pieniążka do wózka ponieważ otworzy nam go łyżką... nie wiem o co chodziło, ale spoko.

  Kiedy wróciliśmy - poszedłem na chwilę posiedzieć przed komputerem. Muszę załatwić sobie jakąś aplikacje graficzną do tableta... Znacie jakieś proste programy do rysowania na tablecie?

  No cóż... życzę miłego wieczoru!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kilka wskazówek dla komentujących:

#1 Staraj się, aby twój komentarz był rozwinięty (przynajmniej jedno zdanie)
#2 Pisz co myślisz i nie bój się dyskusji!
#3 Zostaw swój adres, abym mógł cię odwiedzić ;)